Czy chcesz wypromować swoje usługi, ale nie masz pojęcia, jak wybrać najlepszą firmę do tego celu? Ten artykuł nieco rozjaśni Ci sprawę!

Jak zacząć z marketingiem internetowym?

Po pierwsze musisz wybrać firmę, która działa na rynku długo, ma pewną pozycję i renomę. Może Cię kusić wybranie małego, taniego start-upu, ale nie daj się zwieść.

Firma, która działa na rynku od co najmniej 5 lat i ma świetne zaplecze finansowe, doskonałe zarządzanie i filozofię „klient nasz pan” to Twoja gwarancja, że nie stracisz pieniędzy. Na pewno w tym czasie poznasz zasady i funkcje strategii marketingowej. Firma powinna mieć też długofalowy cel rozwoju, a nie tylko liczyć na szybką gotówkę.

Może to być dość trudne zadanie, ale biorąc pod uwagę fakt, że znaczna większość start-upowych firm marketingu sieciowego upada w ciągu pierwszych trzech lat, nie chcesz, aby Twój strumień dochodów nagle wyschł!  Odkrycie, że po spędzeniu czasu, wysiłku i pieniędzy na zbudowanie solidnej organizacji, firma zamyka się z powodu braku jednego z tych istotnych elementów, może być bardzo frustrujące, zatem prosty środek ostrożności mówi nam- unikajmy takich firm!

Po czasie wszystko wyjdzie na jaw

Znasz pewnie powiedzenie, że wszystko wyjdzie w praniu;  tak samo jest z dowodem stabilności firmy marketingu sieciowego- praniem jest czas przetrwania.  W rzeczywistości, w ponad 60-letniej historii marketingu sieciowego i po dziesiątkach tysięcy firm rozpoczynających działalność w marketingu sieciowym, tylko około 5% z nich to duże firmy dożyły swoich 5 urodzin!

Każdy właściciel firmy przyznałby, że pierwsze lata są najtrudniejsze.  Jest to okres, w którym firma dopiero buduje fundamenty, a dochody są najprawdopodobniej niskie.  Jeśli firma nie ma odpowiedniego zaplecza finansowego, prawdopodobnie nie przetrwa tych lat.

Wsparcie klienta dla dystrybutorów jest również kluczową częścią firmy.  Jeśli ich dystrybutorzy czują się zaniedbani, po prostu nie będą się trzymać.
Zwłaszcza na dzisiejszym rynku, na którym kuszą tysiące firm zajmujących się marketingiem sieciowym.  Dystrybutorami są konsumenci i sprzedawcy, a zaniedbanie ich to popełnienie pewnego samobójstwa.